loading...
..........downloadha...........
تبلیغات

باتشکر مدیریت گروه : سید احسان شریعت پور

به گروه فیسنمایی ما بپیوندید

vebgardi30 بازدید : 150 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح بنام اوج آرامش

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح بنام اوج آرامش با بالاترین کیفیت

Download New Music Iman Falah – Owj Aramesh

ترانه : سما افسار , آهنگ : ایمان فلاح , تنظیم : کیان زمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ایمان فلاح بنام اوج آرامش :

واسه چند لحظه بمون صبر کن آره حق داری بری با دلم قهر کن
ببین زیر بارون دارم خیس میشم بیا دستاتو واسم چتر کن
به عشقت دارم نفس میکشم بهونه میاری که من خسته شم
میتونی از اینجا بری حقته ولی فکر نکن از تو دست میکشم
تو دستات واسم موجه آرامشه نگیر دستاتو آره این خواهشه
منو ول نکن بی تو من گم میشم نباشی خیالت منو میکشه
تو دستات واسم موجه آرامشه
نگیر دستاتو آره این خواهشه
منو ول نکن بی تو من گم میشم
نباشی خیالت منو میکشه

نباشی خیالت منو میکشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان فلاح بنام اوج آرامش

♫♫♫♫♫♫

دارم راهتو سد میکنم که نری
تو از کل دنیا برام بهتری
میدونم که اصرار بی فایدست
تو تصمیمت اینه ازم بگذری
همین چند لحظه به من گوش کن بدیهامو این بار فراموش کن
اگه دیدنم سختته عشقه من تحمل کنو شمعو خاموش کن
تو دستات واسم موجه آرامشه نگیر دستاتو آره این خواهشه
منو ول نکن بی تو من گم میشم نباشی خیالت منو میکشه
تو دستات واسم موجه آرامشه نگیر دستاتو آره این خواهشه
منو ول نکن بی تو من گم میشم
نباشی خیالت منو میکشه نباشی خیالت منو میکشه

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح بنام اوج آرامش

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدیران سایت (سید مهدی پورشریعه و سید احسان شریعت پور ) ورود شما را به این سایت خوش امد میگوییم . راستی خوشحال میشیم نظرات خودتون رو برامون بفرستید.لطفا از قسمت انجمن هم دیدن کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فروشگاه topoloha
  • topoloha فروشگاه
  • خرید عینک آفتابی
  • فروشگاه ساعت
  • زدن فروشگاه فایل
  • دانلود رایگان فیلم
  • دانلود جدید ترین بازی ها
  • ساسان اس ام اس
  • ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﻣﺎﻥ | ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﻣﺎﻥ ﺯﯾﺒﺎ ﻭﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ
  • مرجع بازی کلش آف کلنز
  • مرکز دانلود بازی
  • دانلود یک
  • گن لاغری مردانه
  • پارسیان دانلود | نرم افزار , بازی , موبایل , عکس
  • معروف ادرس سایت جدید
  • بـــــامارابیــــا
  • سرزمین دانلود
  • نایف استریک
  • چتروم موبایل
  • تبادل لینک
  • نوجوانی درآبیز
  • فوتو تصویر
  • مجله اینترنتی ضد دخت
  • وقت بازی
  • lιlı نسیم سحر ιlιl
  • lιlı اینستال*دانلود بازی*اندروید*فیلم جدید*بزرگسال ιlιl
  • lιlı چی چی دانلود ιlιl
  • lιlı پادشاه عکس ιlιl
  • گژک
  • تبادل لینک
  • قارچ فیلمر
  • استودیو دو ستاره
  • تبادل لینک رایگان/افزایش بازدید
  • سایت تبادل لینک
  • عصردانلود
  • کهن چت
  • مرکز دانلود بازی
  • سکوی علم
  • ایران پرمیوم
  • مجله اینترنتی هایپرسان
  • آسان چت
  • دلتنگ شرشربارون
  • اس ام اس ها
  • انجمن مگافان
  • تبادل لینک هوشمند
  • عقاب چت بهترین چت روم فارسی زبانان
  • ولایت غدیر
  • شارژر پاور بانک
  • lιlı چت روم ιlιl
  • فروشگاه کارت شارژ و گیفت کارت
  • English Today
  • دانلود پاورپوینت مقاله کتاب و جزوه
  • آنتی ویروس دانلود
  • .......just download......
  • movienaghd
  • پارسی گیم
  • onlingames
  • بازی پو
  • وبلاگ اطلاع رسانی
  • دانلود بازیهای جاوا ویکی دانلود
  • K1 MUSIC
  • شعر عاشقانه
  • عینک آفتابی شبکه نسیم
  • ساعت مچی اصل
  • کیف آلوما والت ارزان
  • گن لاغری مردانه اصل
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • عینک آفتابی
  • خاطرات تنهایی من
  • وبسایت احمد مهرابی
  • خرید اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • در باره عشق
  • .....download....
  • robotafzar
  • سرور مجازی
  • تبادل لینک
  • دانلود رایگان آهنگ
  • وبلاگ رایگان
  • سایت تفریحی و سرگرمی
  • خرید مونوپاد حرفه ای
  • پایه دوربین سلفی مونوپاد
  • niksalehi
  • امین طراح
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 552
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 663
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 19,980
  • بازدید کلی : 371,424
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    کد بنر تبلیغات عمودی